on my way

Efter mycket om och men så har jag nu lyckats få upp ett inlägg. Det verkar inte vara sådär jätte bra att surfa på en dongel (haha) när man åker bil..

Mamma och pappa hämtade upp mig för ett litet tag sen och vi har nu lämnat uppsala för att göra ett besök i Karlstad i helgen. Min mormor ska som ni kanske vet begravas, det kommer nog bli konstigt att bo i hennes hus utan henne..



Idag har jag faktiskt krulligt hår, belive it or not. Det händer inte speciellt ofta utan plattången brukar få göra sitt på mitt
krull. Trots detta har jag fortfarande smeknamnet Kim krull, undrar varför, Kiira?





Åh, jag kommer sakna min babe, massor!! Det var längesen vi var ifrån varandra sist..
Puss på dig!

Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker du är jättefin i lockigt hår!

2009-05-08 @ 15:32:22
Postat av: Kim

Anonym - Tack så mycket!

2009-05-08 @ 17:36:09
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback