SALT OOOO PPPPPLATINA

Är lite trött för tillfället måste jag erkänna..
Inte för att det blev askalas igår men kom i säng runt 2-tiden skulle jag tro.

Det där med kubb, det sket sig ganska rejält pga ett par alldeles för utseendefixerade damer som gärna tog lite extra tid på sig. Vi tog istället med oss en filt och satte oss vid ån mittemot Platina, ett mycket bra val såhär i efterhand!




Här satt vi kanon vill jag lova, musik från alla håll och kanter och en massa goa o glada Uppsalabor!




Vi satt rätt länge, tror vi begav oss till Salt runt tolv-tiden. Salt är kanon på sommaren, massa mysiga fotöljer, kuddar, bra musik, precis brevid ån ligger detta paradis.


Nu däremot väntar en heldag på jobbet och just denna söndag är min sista helg på 6 veckor, hur underbart är inte det?! Semestern närmar sig, 9 arbetsdagar kvar!!!


Ha en fin dag och ta reda på vad solen har att ge och sola lite åt mig som står i en butik utan fönster, tack!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback