som de små

Ni som också kollar på Eurovision, vad tyckte ni om Inga och Anush? Haha, stackarn..

Snodde en kul grej från "Paows" blogg, på tal om den så är det grymt kul att höra och se dessa små berätta om deras något skeva vardagar..

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Inte alls som att mysa med dig, men det får duga...


2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Kollar du Robinson baby?


3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Var som du är, och jag kommer alltid vara din..


4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Samma sak, chips och tv.


5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Rocka fett!


6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Hur mår du, som du förtjänar antar jag ;p?


7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Jag ska nog också ut!


8. Vad vill du höra mest av allt?
Kyckling, feta, ananas, nudlar, majs och bajs.


9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
vaken?


10. Din romantiska replik?
ringde du?


11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
PARTYGRABBAR ÄR NI REDO?!



Riktigt kul faktiskt, eller vad säger ni?


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, roligt. Tycker jag så här en sen tisdagskväll. Garvar i min ensamhet :-) Måste prova detta någon gång, men har ej några meddelanden i inkorgen efter att jag bytt mobil :-) Får roa mig med inlägget igen!!

2009-05-12 @ 23:13:01
Postat av: Kim

Haha, HUMOR JAAAA!

2009-05-12 @ 23:23:58
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback