sviniga männnnska

Är så himla glad just nu, solen skiner och livet känns förtillfället ganska bra!
Det där med solsken är verkligen en "humörsbooster" eller hur man ska säga, solen gör mig så himla glad.

Jag börjar faktiskt bli lite irriterad på mig själv, ett riktigt humörsvängsmonster är vad jag är. I morse kändes allt hopplöst och framtiden mörk och nu några timmar senare så är allt bra, jag undrar jag.. Tur att jag har en pojke som än så länge står ut med mig och mina svängar, tack för det!




I kväll ska Rikard ut och röjja bland de små liven på studentskiva, hoppas jag också springer på skivor när jag är 24 år. Tyvärr så känner jag inte småfolket och har därför ingen anledning att gå, det känns ju lite fel att gå på en skiva där man inte känner någon men det vore kul, har inte varit på skiva sen min egen 2007. Nån som har lust och bjuda mig på sin skiva kanske?



Ska fixa med lite käk nu och betala in lite till för Marbellaboendet.

Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: E

åå jag vill också gå på studentskivor! dte är helt vansinnes att de inte har det här nere! puss

2009-05-13 @ 10:03:57
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback