The Lindéns place

Jag är surare än en citron för tillfället.. Men det ignorerar vi..


Kom hem för ett tag sen från dragarbrunnsflickorna, mycket trevligt har vi haft! De berättade om sin som vanligt tokiga helg, man blir ju lite avis och framförallt taggad till tusen på fest, detta har jag nu stillat med en Koff.

Förövrigt bor flickorna i en toppenfräsch lägenhet mitt i stan med den finaste utsikten, jag stormtrivs där och ser fram emot nästa partykväll. Den partykvällen ser ut att vara långt borta då jag jobbar och har annat inplanerat när jag väl är ledig, så som det ser ut just nu så blir det väl runt Marbella där i juni.





Utsikt från balkongen


Hej hopp, plastsnopp!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback