ungefär som en fågel i havet..

Gårdagen slutade med lite vardagslyx för min karl, massage alltså.



Visst är jag väl en snäll flickvän :)!

Jag själv skulle verkligen behöva en rejäl rump och benmassage just nu. Träningsvärken är inte nådig idag. Det märks att det har varit dåligt med träning över Valborg. Morgonens promenad lär ju kanske inte göra det hela bättre men det känns som att musklerna på något sett värms upp och inte blir så "fasta/klumpiga" som det kan kännas när man har träningsvärk. Dessutom ska jag möta upp Kiira och Kaisa på friskis om 30 min, det blir satsning på överkropp idag!


Dags att slänga på ett kol och fixa lite innan det är time to leave.

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback