Ungefär som en full burrito..

Äntligen har jag kommit hem efter en lång dag på jobbet!

 Jobbet har tagit kol på mina ynka hjärnceller och tankegången är inte så aktiv, så vad passar då bättre än att prata om väder och vind?

Kikade runt lite på helgvädret som det talats så varmt om de senaste dagarna och mycket riktigt, Uppsala får besök av herr sol som dessutom bjussar på ca 26 grader, han har också skrämt bort det mesta av vinden så den får vi inte känna mycket av i helgen! Skönt för er som inte står i en butik utan fönster precis hela dagen både lördag och söndag..
Jag tänkte för några sekunder att jag får trösta mig med att jag är ledig på tisdag så jag kan sola då men den lyckan gick över ganska fort när det visade sig ska bli 9 grader och spöregn hela dagen, snälla, säg att dom har fel och att det är för tidigt för att veta nu!


I morrn väntar i alla fall jobb på dagen och sen blir det Hed Kandi för hela slanten med mina partymonster, kanske jag får njuta av lite sol i morrn kväll iaf? Hoppas!




Ha en mysig kväll i regnrusket!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback