prylar

Har en trevlig kväll framför talang varvat med hockeyn. Tyvärr händer det inte så ofta att jag hänger så här med mina päron men mysigt är det!

Har hunnit med lite shopping sen sist. Mamma tittade panikartat på mina skor jag tänkt ha på begravningen och tvingade iväg mig till Bergvik köpcentrum här i Karlstad.

Resultatet blev efter mycket om och men dessa.



299:- skopunkten

Har fått lite grejer från mormors enorma samling på saker också. Dessutom har mamma redan plockat ihop 3 flyttkartonger med fint porslin och en massa kristallsaker. Just nu har jag tyvärr inte plats för dessa saker men i framtiden när jag har större lägenhet kommer jag verkligen vara glad att jag fått dessa saker, inte för att jag inte är det nu men ni hajjar!


 






Snart kommer brorsan och hans Ida. Skulle tro att det blir tidig sänggång i natt, ska upp rätt tidigt i morrn och det blir en hyffsat påfrestande dag :( men jag hoppas att det kommer gå bra..


Sov gott mina kära!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Jennika

Det kommer gå bra imorgon...! Hälsa mormor från mig, jag tror hon minns mig. <3 ses när du är tillbaka!

2009-05-08 @ 23:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback