Hed Kimmi

Humöret är på topp nu vill jag lova!
Jag har varit duktigt och både gymmat och städat, dessutom skiner solen och plusgraderna kräver 5 händer för att räknas!
Det negativa med den här värmen är att det blir som en bastu i min lägenhet, även fast jag har persiennerna nere, det enda sättet att fortfarande hålla sig fräsch efter duschen är helt enkelt att springa omkring halvnäck, så så är det!



Lite skeptisk till att dela med mig av min nästan nakna kropp men vafan, hur många kommer inte se den på beachen i sommar då? Då kom jag på bättre tankar..


Jag leker för tillfället nakna kocken och ska straxt peta i mig lite korv och mackaroner innan det är dags att åka och jobba om en timme. Självklart dunkar den bästa musiken hur mina högtalare, just nu är det en av de nya  Hed Kandi skivorna( the mix spring 2009), underbart!



På tal om Hed Kandi så blir det förhoppningsvis ett besök på The Church på fredag då just klubbkonceptet Hed Kandi spelar!


Dags att käka!

Ha en underbar dag i solen!!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback