mulle meck och hans 16 bröder


Nu, såhär 12 timmar senare är jag på hemmaplan igen!

Det har jobbats och stånkats fram till 17, sen var det dags att hämta snutten för ett för honom första besök hos svärföräldrarna! En träff som enligt mig gick förträffligt bra!
Gud så mysigt jag växt upp, sommaren där ute är helt underbar.



Päronens sköna hus..


Vi åt MYCKET gott, pappa drog igång grillen och det blev någon slags amerikans köttbit, färskpotatis (årets första) och en grym sallad.

Vi hann också med att springa iväg till brorsan och hans family som bor brevid. Där bjöds det på fika, prinsess och daimtårta närmare bestämt.

Det har hänt mycket sen sist man var där, en koja hade byggts och en studsmatta införskaffats.



Mina fina brorsbarn o brorsan som smyger runt i bakgrunden.




Även Rikard släppte loss och tog sig ett par skutt.




Sötnöten själv i sina tuffa billabong shorts.


Ska jag summera det hela lite fort så blir det kort och gott en riktigt trevlig kväll i det underbara vädret!



Tack för mig, hej!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback