E.G.O

Nu är jag hemma igen. Tanken var hem, duscha och sova men det blev inte riktigt så. Jag är helt värdelös på att sitta framför datorn, alltid är det något man fastnar vid och oftast är den inte ens nått kul!

Jag har i alla fall varit lite duktig och rensat min mobil på bilder, det blir ju en hel del och på 4 månader blev det lite drygt 800 st. Helt sjukt, varenda gång jag tagit en bild på mig så har jag tagit ca 20 st, typiskt tjejer att aldrig bli nöjda med sig själva? Men, jag måste verkligen säga från botten av mitt hjärta att jag är verkligen inte fotogenisk. Det är ca 1 av 30 som jag kan leva med, jag tycker helt enkelt inte att jag ser ut som på bild..

Samlade ihop ett par stycken bilder som tagits på mig under sommarn. Ni kan ju gissa vilka jag är mindre nöjd med? Haha!







Nu däremot MÅSTE jag ge fan i datorn och hoppa in i duschen. Hurra för personalmöte 5 mil bort (enkel väg) 08.15 när man sedan börjar jobba kl 16.00...



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback