Fan ta dig din jävel!


Men alltså va? Vilken dag..
Börjar med att jag försover mig lite smått, men, jag hann i tid till jobbet. Skulle ha slutat 14.00 men det blev en heldag och jag kom precis hem. Väl hemma så har nån snott min parkeringsplats, gissa om jag var sugen på att sätta en lapp på rutan! Hade tänkt mig något i stil med,
"Hej och tack så jävla mycket för att du snott min parkeringsplats som jag betalar dyra pengar för varje månad, jag vill också tacka för att jag fick åka gata in och gata ut i en kvart för att hitta en annan plats och dessutom betala för skiten, ge fan i min plats!" Jag kanske borde gjort det? Hoppas han/hon får en bot eftersom den bilen inte har något tillstånd för att stå där..





Dessutom kommer jag nog att bli besviken i kväll (igen..)..

Haha, nu har jag klagat färdigt för idag.
Nu blir det till att titta på det nya programet "Ullared"!

Hörs


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Jennika

Bra Kim, ut med ilskan!!!!

2009-11-03 @ 10:34:09
URL: http://jennikasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback