Happy Newyear!


Äntligen fredag och jag kan inte låta bli att undra vad som händer och sker i helgen?! Bara för att jag är ledig så verkar det som att alla andra jobbar, typiskt det där. Förslag?

Förresten, jag har fått sjukt bra nyheter från jobbet, jag är ledig i 5 dagar kring nyår, ons-sön (nyår tors)!!
Så, vad händer på nyår? Någon som har en stuga över i fjällen med plats för 5 partysugna pumor, eller ska man kanske dra utomlands en sväng?
Jag är minst sagt öppen för förslag!





Är dessutom ledig julafton, great!

Nu däremot blir det jobb ett par timmar sen freedom i 2 dagar, tjoho!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul att du är med och tävlar! :)

Ny design är alltid kul.

2009-11-06 @ 15:42:25
URL: http://jigglyxoxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback