In Sigtuna

Hej hopp!
Jag lever, som fan faktiskt! Blev utgång igår som väntat och självklart efterfest på det, riktigt kul hade vi!
Mindre kul var väl att mitt på ljusa dagen idag gå Sigtuna runt i gårdagens partyoutfit, men men, så kan det bli..


Väl "hemma" i Märsta igen så hade Jennika fixat den perfekta brakfrukosten till mig och iina när vi kom hem, precis som det ska vara dagen efter!
Nu däremot är jag tillbaka i Sigtuna, tänkte att det passade väldigt bra att hälsa på min gamla barndoms kompis Joakim. Så här pratas det känslor, relationer och fikas för fulla muggar, skönt att få höra en snubbes syn på saker och ting, för vi tänker ju faktiskt olika vi flickor och pojkar. Jävligt skumt med tanke på att vi faktiskt är människor allihopa men men, ett mysterium vi aldrig kommer att förstå oss på..





Tur att man har lite manliga vänner att prata ut med!


Back to snacket..


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback