majstand


Hahahaha
, typ så har jag tänkt hela dagen..
Jag har varit med om någonting unikt idag, sjukt kul och smickrande men för att inte hänga ut någon så är det bäst att jag avslutar det roliga där, jag vet ju faktiskt inte vem som läser, osis för er!

Kom precis hem och ska slänga på mig lite trasor inför kvällen. Jag ska straxt styra mot förorten igen där det blir lite lugnt (?!) förkrök med iina och Jennika, sen skulle jag tro att vi får för oss att gå ut, det brukar bli så!






Haha, vilken bild, typ 2003?
Känner att den här kvällen kommer bli fylld av en massa skratt, en flummigare brud än mig just nu får man fan leta efter!
 
På tal om någonting heelt annat så är jag galet sugen på cheeseburgare, tror minsann det blir drive in på vägen mot Märsta. Lusten att laga mat finns ändå inte så, det får bli ett gäng cheeseburgare till middag, hej hej kalasfylla..


Simma lugnt!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: kiira

snacka om gullig bild :D

2009-11-07 @ 01:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback