skit

Nu är jag hemma igen och sitter med vantar, en herrans massa kläder, en filt runt mig och duntofflor på.
Jag stod UTE och köade för den där jävla vaccinsprutan i 1 1/2 timme, rörde mig typ 300 m under den tiden och vet vi vad?! Jag fick ingen jävla kölapp!!
Folk hade köat sen kl 06.00 och jag skulle uppskatta att det stod ca 500 pers i kön. Jag gick alltså upp och halvt förfrös heeelt totalt i onödan. Jag hörde någon säga att den var hennes femte dag hon stod i den där kön men ingen lycka för henne idag heller. Hur fan ska man bära sig åt då? Jag har faktiskt inte tid någon annan gång den här veckan eftersom jag jobbar..








Argare än ett bi!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: A

Jag har ett tips, i Kåbo har dom en privat läkarmottagning, kåbohälsan. där kan man få sitt vaccin, står en liten skylt längs vägen men tror inte så många uppmärksammat det. jag va där idag och det va rätt lugnt med folk. ett tips :) /A

2009-11-11 @ 15:00:25
Postat av: Anonym

Svar A. Tack för tipset :)!

2009-11-11 @ 17:35:13
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/
Postat av: Maliin

I märsta va det bara att knalla in på arkaden och 10 min senare va man klar! Värt om du åkerförbi lixom :)

2009-11-11 @ 17:51:32
Postat av: Kim

sv Malin. Åh grymt, åker ju förbi varje dag! Arkaden, där Sats ligger?

2009-11-11 @ 17:58:51
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback