06.52 = Svintidigt



Allvarligt, jag är alltså ledig men är uppe nu?!
Jag ska alltså ta mig ner på stan för att få den där förbannade svinsprutan, de delar bara ut 300 kölappar per dag och det brukar tydligen flockas folk runt 7-tiden.
 Tänk om jag kommer dit nu och alla lappar är slut?!





Vaccinet verkar ta slut hela tiden och varenda mottagning jag varit och kollat har det varit slut på.
För mig som jobbar inom handeln är det lika bra att göra skiten nu innan julhetsen börjar och folk kommer att röra sig runt i landet mer. Jag är fortfarande lite halvt emot det men å andra sidan så kommer jag garanterat ångra att jag inte tog sprutan om jag insjuknar och ligger där och får för mig att jag ska dö, dessutom vill jag absolut inte utsätta mina nära för att bli smittade av mig!
En väns bekant är läkare och rekommenderar ingenting annat än att ta den, influensan har bara börjat och betydligt fler kommer att dö. Förlåt om jag skrämms, men jag tror faktiskt att det är viktigt att ta svinvaxet.
"Det händer aldrig mig" kanske man ska ta sig en funderare över ibland..



And off I go..



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback