Undergång?!

Godmorgon!
Snacka om att jag har haft en värdelös natt, mardrömmarna avlöste varandra.

-Ena stunden låg jag med respirator på sjukhuset, hade visst fått Svinan.
-Andra studen var året 2012 och världens undergång var kommen. Det var mitt i vintern och helt plötsligt en morgon så var det jätte konstigt ljus och jäkligt varmt ute. Jag träffade på många av mina vänner, alla var på väg till sina föräldrar, ingen sa något om jordens undergång, alla bara visste. Alla vänner man stötte på sa "Jag älskar dig, kom ihåg det". Ingen rolig dröm alls, den kändes så himla verklig.
Jag undrar om jag verkligen vill se filmen "2012", tänk om den är precis som i min dröm?!






Nu blir det jobb för hela slanten, är väldigt förväntansfull inför vad som händer idag, har lite annorlunda arbetsuppgifter än vad jag brukar ha. Spännande!

Hörs!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: kiira

bra där kim, posetivt tänkande.. det kommer gå jätte bra :) puss

2009-11-12 @ 12:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback