shättasmätt

Jag har återigen överraskat mig själv, köttfärssåsen blev grym!!

Nu sitter jag här och lyssnar på gamla godingar i min ensamhet. På tal om ensamhet så kom jag och tänka på en sak, det här var min första sommar som singel sen, 2003?! Galet.. Det har varit en rätt skön sommar om man bortser från vissa incidenter men, om det har varit bättre för att jag kört solo? Nja.. Folk säger att man "ska vara singel på sommarn" visst, det blir mer naket, mer alkohol och mer umgänge men. Säger man nått i den stilen har man garanterat inte hittad den rätte och jag tvivlar inte en sekund på att man kan ha minst lika kul fast man har partner! Enda skillanden är att man inte "kan" ligga med fler än den man älskar?

Jaja, blablabla..Kör en skön övergång från relationer till nyponsoppa!
Nyponsoppa är underskattat och jag sitter nu och vräker i mig nyponsoppa, grädde och mandelbiskvier. Har ni provat kombin nyponsoppa och grädde? Om inte, gört!





5 minuter senare:
Jag mår lite illa..
Ett äpple, en halv chokladkaka, 200 gram köttfärs, 1 lök, 300 gram tomatsås, 2 dl grädde, lite senap, lite ketchup, buljong, massa pasta, typ en halvliter nyponsoppa och en herrans massa mandelbiskvier på 1 1/2 timme börjar kännas. Kräkas vore fint! Haha, man kan väl bli så mätt att man faktiskt kräks (utan sjukdom)?


Måste lägga mig ner och vila ett tag.. Får se om krafterna kommer tillbaka och vi hörs sen?



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback