..

Fan, vaknde på totalt fel sida idag. Vi får väl se hur fortsättningen på denna dag ser ut men min magkänsla säger mig att det inte blir som jag vill, överhuvudtaget faktiskt..

Det var längesen vi såg solen va? Jag minns inte ens. Det dagsljus jag sett har varit grått, inga fönster på jobbet och kolsvart när jag går hem. Tror det är därför jag känner allt jag känner lite extra, det tar emot mer än vad det behöver göra.  Jag vet ju att jag är stark genom allt som varit men jag hittar inte styrkan just nu, vart tog den vägen?




Nog om mitt depp faktiskt, jag är övertygad om att ni har bättre saker för er än att läsa om tråkigheter!

Ge mig solsken, ge mig kärlek..


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag håller tummarna för att det blir bättre för dig, försök fokusera på det positiva bara :) Om du är ledig kan du ju ha en Ta hand om dig själv-dag? Stor kram <3

2009-10-27 @ 10:11:06
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback