Go o glá

Nu är jag hemma igen efter en kort dag på jobbet. Har köat lite grann för omväxlings skull, jag är riktigt glad att jag inte åker vid 4-5 tiden i vanliga fall!

Känner mig lite trött och nere, why?!
Något som hjälper i sånna situationer är bra sällskap, bra musik och saker som får en att skratta.
Jag kan garva i en kvart åt detta klipp, haha, sjuk humor ja! Kör man från sek 5-15 på repeat ett par ggr blir det ännu roligare.





Bra sällskap och bra musik blir det också i kväll. Jag, iina och Kiira ska checka in Gillet en sväng. Tyvärr kör dom inte We Love House som dom gjorde i höstas/vintras men Tom Falk (grannen) som är en av dom som körde WLH kör i kväll och han brukar inte göra oss besvikna..

Hej hopp!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback