godismonster



Idag är det kanelbullens dag, ni har väl inte glömt årets viktigaste dag?! Haha, kanske inte stämmer riktigt men erkänn, kanelbullar är riktigt gott, "De ba knullar i mun".. Jag har iaf gått på ursäkten att äta skit och smällt i mig en bulle som Sara insisterade på att bjuda på!





Jag vet inte riktigt vad det är med mig kropp men de senaste 2 veckorna har den begärt VÄLDIGT mycket godis, socker överhuvudtaget. Nej, jag är inte gravid, det är nästintill fysiskt omöjligt. Jag är bara så sugen jämt och ständigt. Jag har tydligen svårt för att gå upp i vikt men ändå, det finns ju en anledning till att jag tränar och det är inte för att samla på mig fett.. Jag önskar jag kunde hålla mig till lördagsgodiset men nej, här äts det skit varje dag, katastrofalt men jag kan inte låta bli.. Fortsätter jag träna lika duktigt som det blev förra veckan så spelar det egentligen inte så stor roll men det är ju faktiskt inte bara det att man blir fet av skiten, det är ju inte bra för nånting..

Tyvärr blir det ingen bio i kväll så jag blir nog hemma skulle jag tro, jobb tidigt i morrn..



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback