matti

"Hemma" igen efter en tur till IKEA, det blev både köttbullar och lite shopping. För min del blev det bara en badrumsmatta, kom på att jag faktiskt inte har nån och inte längre har lust att slänga handduken på golvet efter dusch..




En simpel rund sak för 29:-.

Kaisa shoppade loss på lite lådor och sånt småskit. Jag vill ha hennes lägenhet! Allt är perfekt, läget mitt i stan, högst upp (femte våningen), planlösningen, rätt antal kvm, bra planlösning och riktigt snyggt inredd. Kan jag få den Kaisa?

Nu blir det kaffedrickande som vanligt och lite skitsnack innan det är dags för mig och min matta att gå hem. Ska upp tidigt i morrn och måste ta tåget till jobbet eftersom bilen ska få ny kam- och drivrem, tack mamma och pappa som fixar iväg den till verkstaden!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback