samlar grodor

Dom tittade lite konstigt på mig i kiosken, jag kände mig lite konstig. Är det konstigt att bli sugen på Cornetto tio i tio en kall och jävlig höstkväll?





Well, well.. Den satt fint iaf och det gjorde också den lilla godispåsen jag inte heller kunde låta bli.
 Älskar den här mixen som påminner om Haribos stjärnmix, grodorna är guld! Jag har ganska lusitga minnen till stjärnmixen faktiskt. Mamma och Pappa har jobbat med att flyga och fara på SAS sen långt innan jag var född så höjdpunkten när dom kom hem var om/när de hade köpt med sig just en sån påse på taxfreen..
Jag är lite töntig och har alltid varit, jag plockar ut dom godaste och sparar dom till sist.. Jag hade tur den här gången, det var många grodor idag!



Mmmumm


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Jennika

Åååååå, dom åt vi alltid hos dig ute på landet.. när vi skulle kolla på film eller så, som man gjorde så snällt på helgerna. Minns?

2009-10-07 @ 00:01:27
URL: http://jennikasofie.blogg.se/
Postat av: Ankan

ge. mig. glass. NUUUUUUUUU.

2009-10-07 @ 09:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback