sjukt bra!

Fyfan, mår riktigt förjävligt! Jag hoppas verkligen att det beror på mitt enorma alkoholintag igår och inte den förkylning/influensa jag befarar..

Kvällen igår var verkligen kanon!! Det var längesen jag hörde så dåliga raggningsrepliker, sjukt roliga kommentarer och hade sådär kul. Att vi skrattade oss till tårar fler än en gång säger ganska mycket!

Det började rätt stilat.





Sen blev det bara värre och värre och hela kvällen såg ungefär ut såhär..







Tänk att man kan göra en helt värdelös onsdag så bra?! Ett enda ställe med dansgolv var öppet och det var på en rockbar, varenda snabbmatskedja i stan var stängt men ändå fixade vi till det så bra!
 Haha, tack för en dunderkväll!


Nu ska jag kurrera mig och skrämma bort alla eventuella baciller med en massa vitaminer och skit.
Hörs!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback