Today

Det har varit full fart idag, något jag verkligen behöver..
Efter gymmet gav jag mig ut på en långpromenad i hopp om att bli lite piggare och gladare med hjälp av solen. För ja, solen har varit framme precis hela dagen!
Det blev ett stopp på Kaisas jobb där det bjöds på lunch och snackades en hel del. Sen dess har det varit full rulle och nu befinner jag mig hos Kaisa.

Kvällen ser ut att bli rätt lugn, i alla fall för min del. Följer nog med brudarna på förfest men sen blir det hemgång för att jag och min kropp ska klara av öppning på jobbet i morrn.

Till något helt annat, här har ni gårdagens inköp!







Det blev en hel del second hand shopping och jag kom undan med lite drygt 900:-, rätt bra med tanke på att det är inräknat en Gucci-skärp och ett par Ed hardy jeans?


Hörs! (?)



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback