handi

Faan!
Tanken var att jag skulle gå upp 10, SENAST! Jag vaknade för 10 minuter sen, så går det när man inte ställer klockan..
Jag somnade visserligen inte ordentligt förens vid 5-tiden så det var väl kanske lika bra men endå, irriterande när man gjort upp dagen efter tider och det inte alls blir så..

Nu ska jag slänga i mig lite frukost och sen cykla ner på stan för att köpa bläckpatroner till min fotoskrivare, dom har 30% på någon affär där, minns inte riktigt namnet..
Sen blir det en sväng till Flugger färg (Kaisas jobb) för att hämta lite avsloppsrensning, tydligen nått mirakelpulver eller nått ska hon lura i mig, så att min handfat kan sluta se ut såhär:






Resten av dagen tar vi sen för nu måste jag dra på ett kol!


Puss o kram!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback