Can you tro att man can do såhär?!


Internet funkar inte hemma men befinner mig hos Jennika såhär emellan personalmöte och arbetspass. Så uppe med ottan i morse alltså, 06.30 ringde klockan..

Till något helt annat.
Haha, jag kan inte riktigt sluta skratta åt vilket jävla pucko som faktiskt snodde (och sen raderade) min blogg för ett par månader sen. Gick precis in på min profil här på bloggen och såg vad "jag" skrivit om mig själv, personen i fråga har ändrat lite i mina ordval, svengelska it is! Han hade dessutom skrivit i personinformationen att jag är en man från Sudan..

"Jag was själv vilja beskriva me as a härlig 20-year tjej vid namn Kim. Living in Uppsala late November 1, 2008 och live life as it comes, was unique in days är nya och chanser upplevelser. Live the life Medan you can!"

Värst av allt, det här var min profilbild här på bloggen! Han hade ju också kommit åt min facebook så han har till och med lagt energi på att hitta en riktigt ful bild på mig där! För er som inte vet "kapade" han alla andra sidor jag är medlem på också, mail, klädsidor, ALLT! Efter mycket om och men gick det att återställa..
Värt att tillägga är att jag skonat Emelie, har klippt bort mycket av underdelen på bilden.





HAHAHAHAHA, tack du idiot för att du förgyllt min dag med ett par goa skratt, vilket jävla pucko!!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback