!!.#!"#¤!!


Ursäkta mig men nu tänker jag vara riktigt negativ, humöret är på botten!

-För min del börjar dagen med att jag vaknar 3 minuter EFTER att bilen ska ha startat, kom iallafall i tid pga mina 4 snabba minuter innan jag lämnade hemmet. Men endå, jag HATAR att försova mig och hela dagen har varit nån slags dvala mellan sömn och verklighet, ont i huvudet som fan! Fortfarande less, arg, irriterad och trött alltså..

- För en nära väns del. Du förtjänar 1000000000000 ggr bättre och det gör mig så sjukt illa till mods hur en människa ens tänker tanken på att behandla dig på det här sättet. Jag som börjat få upp tron för att det faktiskt finns killar med både hjärta och hjärna men, fyfan säger jag bara. Hur kan man?! Återigen och förlåt för att jag säger det här men ni som inte känner igen er tar ju inte heller åt er, majoriteten av det manliga könet kan dra åt helvete!

- För iinas del. Bruttan som längtat efter London i månader kom aldrig iväg. Pga, vulkanutbrottet på Island som ni säkert hört om, all flygtrafik från Sverige stängt.





Vilken dag..



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: jill

Jag vill att du mår bra! Som tur är så får du en ledig helg! =) Min blir lugn.. kör ju soppan ;)

2010-04-15 @ 22:44:04
URL: http://jillan.blogg.se/
Postat av: Olealva

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2011-03-10 @ 14:43:29
URL: http://olealva.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback