Ordpooop


Just ikväll känns det ovanligt ensamt att gå och lägga sig. Att läsa igenom en massa inlägg från början på sommaren 2009 var kanske inte det smartaste draget, men, jag får väl se det från den ljusare sidan. Jag mår ju faktiskt bättre nu. Även om hjärtat är långt ifrån helt och jag nästan skrämmer mig själv ibland så har ju livet åtminstonde en mening idag! Medvetna och framförallt omedvetna hjärnspöken ska väck, sen så!





Nu har magvärken kommit också, vilket gör mig lite skraj. Min chef påstår att jag får mer och mer symptom för magkatarr, jag vet egentligen inte vad det innebär men det låter ju läskigt? Det blir iaf raka vägen mot apoteket för att inhandla lite tabletter som rekommenderas i morrn för såhär kan jag inte ha det!


Fan va depp det här blev då?!
 Men, bara ett litet lågtryck, förträngt i morrn, för i morrn då jääävlarns är det VALBORG :)!

Sov sött!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback