Disszzsss


Detta är heeeelt sjukt enligt mig.
Senaste sms:en

Kim - Du har en go vän som älskar dig och insisterar på att hämta dig när du slutat jobba för att bjuda på ett glas vin och filmunderhållning i världsklass, så vad säger du?
Jennika - Åh, vilket erbjudande! Men jag har inte en spänn och kan inte ta tåget i morrn..

-

Kim -  Kaisa va göru?!
Kaisa - Ligger hemma och läser bok. Vuxet va?
Kim - Herregud Kaisa. Stila dig, sätt dig på hojjen o kom över på ett glas vin istället?!
Kaisa - Haha. Jag är tråkigast på jorden, men är helt slut. Mina ögon vill knappt hålla sig öppna. Så orkar inte det gumman, tack ändå :). Hoppas du hittar nån annan själ du kan bjuda på vin.

What´s up med mina kära?!

Värt att tillägga är att den där filmen jag pratade med Jennika om är en film från när vi är 14 år. Sjuka filmer vi spelade in själva som hon inte ens sett sen dess!!





Jag är inte sur, sällan sur men fan så tråkigt jag ska ha! Jag som bunkrat för en perfekt myskväll!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: kim

Inte för att du frågat mig just idag MEN.. ;) Jag hade mer än gärna suttit och myst med dig.. men jag myser med mina skolböcker istället! Blä!

2010-04-07 @ 21:28:57
URL: http://jillan.blogg.se/
Postat av: Jennika

Ska man få dåligt samvete nu eller :P

2010-04-07 @ 23:09:04
URL: http://jennikasofie.blogg.se/
Postat av: Jennika

Vad bra! :D Då säger vi så.

2010-04-07 @ 23:13:05
URL: http://jennikasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback