5 augusti 2010


Sådär, första soffdagen på semestern är avklarad, något min kropp längtat efter ett tag!
Hade ju dock hellre spenderat den med någon vid min sida men, dessa 14 månader som singel har tråkigt nog fått mig och inse ett och annat..

Till något bra mycket mer positivt, gårdagen. Det vart en riktigt bra kväll igår.
Blev ju som sagt lite rosémys hos Kaisa för att sedan bege sig mot den årliga reggeafestivalen. Dock blev det inget band för oss utan vi hängde med en massa goa själar (tillsammans med en herrans massa andra "bakluckefestare") på parkeringen utanför.





Det märks dock att det är augusti, bye bye varma nätter. Det blev en sväng på Framfickan, en visit på Skeppet och avslutning på Bullit. Bra drag men det har kännts idag, där fick jag för att fyllor utan sveda dagen efter. Bakfull med stora bokstäver har jag stått för idag. Tur nog att det börjar ordna upp sig nu!
Däremot tror jag att jag fortsätter spendera denna kväll i ensamhet. Det ryktas om massiv utgång i morgon så kan vara lika bra att hålla sig i skinnet..





Hej så länge!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback