C


Godmorgon!
Anledningen till att jag överhuvudtaget orkar slänga upp ett inlägg såhär på morgonkvisten innan jobb är att jag helt enkelt inte vågar somna om igen!

Haha! Eller haha? Så kul var det faktiskt inte.. Mardrömmarna avlöste varandra, ena stunden födde jag barn i 3 dygn och andra befann jag mig i ett tält fullt med maskar. Maskar... Tror faktiskt att det är min värsta fobi!
Tänkte lägga upp en bild men så illa är det att jag faktiskt väljer att avstå synen av dom äckliga jävlarna!

Väljer något mer harmoniskt..
Mina egendesignade (rättare sagt, eget färgsatta) Converse som jag skulle kunna göra det mesta för. En adress i USA är allt, allt som skiljer mig och dessa åt.. En dag kanske, en dag..





MMMmmmmm!

Dom skulle passa alldeles perfekt i min "samling"!




Dags för jobb, ha en fin dag mina vänner!!!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Emilia

haha lägg av, är det din skohylla?! :D puss

2010-08-18 @ 15:38:08
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: KAN DEE DRAWiNGS

sv: tack snälla för dina fina ord. kram.

2010-08-18 @ 17:55:52
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback