Hej jag heter Kim Otur..


Jag ska fanimig aldrig mer titta på en väderprognos, hur kommer det sig att regnet förföljer mig?!

1.
Innan semestern hade jag 2 lediga dagar av 14 arbetsdagar, strålande sol och 30 grader alla dagar UTOM dom jag var ledig, regn.
2. Semester, Göteborg, regn, molnigt. 
Semester, Karlstad, en kall dag med solmoln, resten regn.
Semester, Gotland. 1 1/2 soldag, 6 1/2 dagar regn. (Sjukt bra väder tills dagen vi kom och även framöver)
3. Hemma, massa regn (har varit mestadels sol medan jag varit borta).

Vad jag kan se på 8-dagars prognosen utlovas EN soldag på en vecka här i Uppsala, nästa måndag. 1000 kr på att det ändras till regn när det närmar sig.

Fick ett erbjudande om att fortsätta till havs på en jäkligt stekig båt från Gotland, köra Öland och Västkusten, "synd" att man inte bara kör istället för att tänka efter innan man ger sig iväg med okända människor..

Är det meningen att jag ska se ut som en ipren hela sommaren!?
ENDAST SJUKT!! Sista minuten någon innan jag bryter ihop?!







Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback