Hihiii


Gokväll!
Jag är totalt helt slut. Så trött att jag nästan inte vågar mig in i duschen för att jag tror att jag kommer somna, halka, översvämma lägenheten och sätta duschslangen i halsen.. Så trött är jag!
Varför? Jo, jag har varit jäkligt flitig idag. Fått mycket gjort!
Upp med tuppen kl 08.00, promenad, besök hos farbror doktor. Har en del utslag (nej, inte farligt, inte smittsamt) på framförallt armarna. Fick piller och salva. Läskiga piller, kan påverka körning och är ångest och orodämpande.
Ångestdämpande passar iförsig mig bra nu, eller nja? Har jag ångest? Snarare prestationsångest, men det är ju en slags ångest. Hursom, lite nervig!

Har också varit och fått en rejäl massage idag på Cura, att rekommendera! Tack tjejer för presenten!
Jobbat har jag hunnit med 14-19.15.
Lite shopping har klämts in och det känns så JÄVLA bra, ingen ångest på dessa grejer!

Från Zoovillage.com




Wesc, Hörlurar 599:-
Triwa, klocka 995:-

Klockan har jag kikat på länge och kunde helt enkelt inte låta bli när den istället för 1295;- gick på under 1000-lappen!

Efter jobbet var det bara hem och vända med 5 minuters mellanrum. Näst på schemat stod Yoga, mitt första riktiga yogapass utanför dansen i gymnasiet, mycket bra och behövligt pass!

Så, NU sitter jag här, betalar räkningar och äter middag, en middag bestående av 3 hårdmackor (kul att det stod HÅRmackor innan jag läste igenom och rättade) med kalkon på..
Gillar dagens drag men hade nog gärna klämt in lite mat mellan hetsen.

Hursom, trött är jag. Släp in i duschen sen kommer jag totaldäcka, kan vara bra inför morgondagens inventering, upp med tuppen och aktivera hjärnan en hel dag är rätt påfrestande har jag hört..

Puss o godnatt!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback