Househeaven


Precis som vanligt så blev det inte som jag sa. Denna gång syftar jag på min kväll igår, skulle ju bara vara hemma och rå om mig själv men.. Kroppen fick ta lite mer stryk i stället.
Förfest hos en vän, Framfickan och Birger jarl blev det visst men trots en rätt rejäl baksmälla så var det verkligen värt det, bra kväll!






Nu ska jag åka iväg på min "extramamma"s födelsedagskalas ute på landet.
Blir dock en rätt snabb visit eftersom i kväll är kvällen med stort K, Uppsalas bästa Dj:s slår ihop sina grymma beats på Framfickan, Househeaven som det så passande heter, sedan blir det full fart på Saluhallen med Pedro Diaz i båset. En housefantasts drömkväll alltså, this is going to be a good night!

Ses i kväll!




Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback