Mmums


Eftersom att det numera är dödare än i graven här så tänkte jag titta in igen och lämna ett hej (en liten ursäkt också)!

Har farit och flängt som aldrig förr, något som passar min rastlösa själ alldeles utmärkt. Senaste trippen blev till Karlstad igår för att hjälpa mamma lite med huset, hemma idag igen.
Nu sitter jag hemma i Uppsala hos Kaisa och semestersmuttar lite rosé för att sedan bege mig mot reggaefestivalen och träffa lite efterlängtat folk.

Älska draget i livet som råder just nu, älska semester!
(Viktigt att stretcha innan man ska ut o röra på sig)





Flip-flops hör ju också sommaren till men dom får som vanligt stanna hemma. Tänk vad gosigt om man skulle knalla omkring i dom hela dagarna.. Nu tror jag vinet talar..

Hej på er så länge!
Återvänder snart!
Puss o kram


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback