Perfektion


Gokväll!
Har precis landat ordenligt efter en oändlig bussresa, sjukt god thaimat och en lång varm dusch.

Återigen har en riktigt bra helg passerat och jag kan inte göra annat än att le åt det som varit. Fredagen med mina älskade gymnasievänner var bättre än bäst och gårdagen/idag i Norrtälje bjöd även det på perfektion.

Fredag-Uppsala.




Lördag-Norrtälje.







Så, jag har alltså haft ett riktigt kanonslut på min semester.
För nu är det över, upp i morgon kl 08.00 och jag längtar!

Hur kul det än har varit med semester och allt festande så ser jag verkligen fram emot en höst med jobb, träning och väldigt mycket mindre festande. Tråkigt bara att vi inte kan ha sommar året runt i Sverige, skulle behöva ett par fler solstrålar innan höstmörkret knackar på dörren. MEN, solarieöarna styr nog upp det där..

Checkar ut tidigt i kväll, sängen är faktiskt redan intagen.
Godnatt och tack alla underbara individer som valde att spendera helgen med mig, tack för en sjukt bra helg!!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback