F*CK Snow


Tänkte fota all denna snö som yrar ner. Snöstorm. Av någon anledning fastnar aldrig snöflingorna på bild med min kamera..




Det jag ville komma fram till är iallafall att jag hatar snöstorm när jag ska jobba.
Sen olyckan för ca 1 månad sedan så är jag totalt chicken på vägarna när liknande väglag råder. Precis som det är denna dag var det, snöstorm. Dessa 7 mil enkel väg är inte okej, kolsvart, dålig sikt och snöyra. Nu har jag visserligen nya däck men så fort det släpper minsta lilla får jag panik, känslan av att inte ha någon kontroll alls kommer tillbaka till mig. Den turen jag hade när jag körde av kommer jag med all säkerhet aldrig ha igen..

Men, nu ska jag ju inte köra av igen! Jag ville bara påpeka hur jävligt det är med vinterväglag!

Nu blir det lite städning sen lunch med kärleken och hans mor



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Kjartankaisa

Great looking site. It has been helpful. Thanks

2011-11-16 @ 14:48:56
URL: http://kjartankaisa.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback