Hot..


Blöh..
Hade nog väntat mig mer av kvällen men när jag för första gången på 3 dagar klev innanför min egen dörr så försvann alla krafter. Som bortblåsta..

Hämtade lite julklappar jag beställt och tog en sväng förbi bolaget, så mycket mer har och tänker jag inte göra.
Bolaget, jag hade hoppats återfinna krafterna och ta nån öl med lite vänner.

Men.. Jag tror jag börjar bli sjuk eller nått. Varmare än varmast och sen har jag lite ont i hjärtat mitt också, har det ibland men idag är det lite värre faktiskt. Tydligen får många så ibland, att det skär. Det råkar bara vara så att jag tydligen får så oftare än andra.

Min man kommer om några timmar, några timmar..
Jag vill ha "om några timmar nu.."
Kan eventuellt bli så att han möts av en zombie om det blir värre.

Over and out





Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Markusmathea

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2011-01-31 @ 10:41:10
URL: http://markusmathea.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback