Män i speedos


Hemma i Uppsala igen, tillbaka till verkligheten en liten stund..
Tänkte laga mig lite mat när jag kom hem, förut var jag världsbäst på att laga middag till mig själv men nu helt plötsligt kommer jag aldrig till skott, när lagade jag mat bara till mig själv sist?
Fil, skivade äpplen, russin och flingor, idag igen.. Haha, näringsrikt och bra.

Så snöar det ute igen, det som var så himla fint idag, klart och fint och träden var alldeles sådär vita och frusna. Det är dom väl säkert i morrn med men det får inte bli för mycket snö bara.
Där jag brukar parkera min bil på dagarna när jag jobbar är det en stor simhall, en simhall med panoramafönster ut mot parkeringen och vägen. Det känns en aning skumt att se män i speedos såhär års, det ser lixom lite kallt ut?



Nej, juste, det där var bara i min drömvärld.
Sanningen ser snarare ut på följande vis..




Uääääh!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback