MMM


Hohoooo!
Det där gick ju förträffligt bra! Så bra att farmor bjöd in på julgröt på julafton ;p!
Hehe, nej men det var ju inte så farligt, attans att man ska brusa upp till 10000 av nervositet men det släppte rätt fort..
Vad har inte denna man?! Man tycker ju att alla människor har brister men jag tycks inte finna dom, att han dessutom visar sig ha en go pappa, mamma, syster och farmor är ju bara lite för bra för att vara sant!

Nu sitter jag och blickar ut över ett snöfyllt Norrtälje. Han har tur min karl, att jag inte har så mycket att göra om dagarna när jag är här och han jobbar, en skinande ren lägenhet är vad han får. Ger mig lite feelgood känsla också, att bara göra absolut ingenting är inte min grej men det blir bättre sen när det är lite varmare, då kan man ge sig ut på långpromenader i denna fina stad, jag gillar Norrtälje! Sen är det ju så att min käre vän Nina som också bor här snart har 5 veckors jullov, då blir det många besök!

Nu är det alldeles straxt dags för mig att åka och jobba, 3 timmar är ju alltid bättre än inget!

Avslutar med att ge min Mattias all kärlek i världen, jag älskar dig du underbara människa!!






Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: jill

Pjuu! ;) Fina vän. Lycklig att du mår bra!

2010-12-02 @ 14:51:26
URL: http://jillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback