Njuew staff


Bloggvärlden anropar Kim?!
Eller..? Kanske inte, ni är ju inge vidare på att kommentera så jag antar att det inte är så att ni önskar uppdatering oftare?..

Hursom.
Ledig helg och dagen har spenderats i Täby C med kärleken, lite julklappshandling och lite nya kläder inför kvällen.
Ikväll väntar julbord med M´s företag, därefter fest eftersom M jobbar på kvällarna där vi ska vara. Rätt skönt jobb, vi ska parta på idag jag och min kärlek. Eller, jag iaf..! Utgång, kul ska det bli och med massa julmat i magen kan man ju ösa en aning mer än vanligt. Let´s hope so, tur att han har en syster gjord av guld också som man kan sällskapa med!

Hämtade ut ett efterlängtat paket innan vi lämnade Uppsala i morse också.
Hår och hudprylar. Mmm, ikväll ska håret fixas. Jag har längtat efter att platta håret ett bra tag nu ( har infört ett förbud, ska det bli långt hår till sommarn måste plattången vila). Men i kväll ska det torteras mitt hår, plattång, volymtång, krämer, spray, japp allt ska i! Hehehehe... Stackars hår..




-Melon head Body Butter, Tigi.
-Strawberry lemonade, lotion, Tigi.
-Camera ready, antifrizz och glansspray, tigi.
-Tea Tree Body, herrlotion, American Crew.
-Smoothing stuff, antifrizz och utslätande kräm för håret(bästa!!), Tigi.
-Vavoom Volym gold heat, värmespray, Matrix.

Dusch och fixdags. Snart lite glögg hos M´s vän innan det är dags för julbord.

Puss o kram!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Melle

<3 <3 <3

2010-12-13 @ 08:36:07
URL: http://mlundinb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag gillar din blogg skarpt, så saknar inlägg från dig alldeles för ofta!



Keep it going!

2010-12-14 @ 21:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback