Norrtälje


Befinner mig i mysiga Norrtälje.
Träning på friskis, lunch och långpromenad har jag hunnit med tillsammans med mina snyggingar till vänner Lina och Nina.
Känns grymt, klockan är straxt över tre och så mycket har gjorts!






Tänk om jag inte hade haft turen att hamna i samma gymnasieklass som Nina.
Då hade jag inte ens för det första haft turen att ha en så fin vän vid min sida.
För det andra hade jag med 99,9% säkerhet aldrig ens mött min underbara pojkvän.
Tänk, ibland tror jag på ödet...!
Allt kanske sker av en anledning. Det var kanske meningen att jag skulle blockera mig känslomässigt under 1 1/2 år, för att "spara mig" till Mattias. För att någon/något visste att jag skulle träffa honom, min kärlek.
Japp så måste det vara. Sålänge han vill vara min så tänker jag vara hans, helst föralltid.



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback