OMG


Skivstångspass avklarat och solen skiner idag.
Känns bra, bra mycket bättre än igår!

Fick mig en liten mindre chock precis när jag skulle uträtta lite ärenden i Kvarnen,
hade ni en aning om att Buffaloskon lever kvar? Jag trodde den var utdöd men hör och häpna,
IT´S ALIVE! Dessutom i lila.. Vart är världen påväg?!





Nu blir det lite mat och nervarvning, det kommer nog ta ett tag att smälta buffaloskons comeback..

Sen blir det till Norrtälje och duscha av sig både träning och solarium (inget varmvatten hemma), tur som fan att karl jobbar så han slipper mötas av en grön odör svävandes efter mig!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, två lila fossiler!

2010-12-01 @ 18:06:09
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback