Smoooshade Ansjovis :(


Godmorgon!
Känner att jag bara måste visa upp att jag geomförde att tillverka mitt livs första Janssons frestelse igår!





Klart, nu hoppas vi bara att kollegorna godkänner den i morgon. Jag är lite tveksam om jag vill smaka egentligen, det lixom skar i mitt hjärta när jag skulle mixa anjovisen med grädde. Dom kändes så hela och levande dom där när jag hällde i dom och helt plötsligt så ba, smoooooosh, då var det bara minibitar kvar.. Haha, på riktigt, jag tyckte synd om död fisk..

Från detta nuet är kommande dagar alldeles smockfulla med saker att göra.
-Idag blir det jobb till 21.15, hemma 22.00, slå in julklappar, betala räkningar, packa kläder (och bestämma kläder inför juldagen?!!) inför ytterligare 4-5 dagar i Norrtälje.
- Upp i morgon kl 06.00, julmys med jobb och sen jobb till 18.00, till Norrtälje, förmodligen julvaka hos M´s vän.
- Julafton, upp och åka till jobbet 08.00, jobba, hem till päronen och sen Norrtälje antingen kvällen eller juldagen.
- Juldagen, fullt upp med bortbjudningar och fest.
- Annandagen, åka till jobbet 06.30 och stressa med mellandagsrean.
SEN, så ska jag slappa hela resterande annandagen efter jobbet!

Men jag klagar inte, fläkt och fart är ju vad jag vill ha!

Nu ska jag åka över till Nina en sväng och hänga lite innan det är dags för mig att bege mig till jobbet.


Puss o kram sålänge!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback