11 timmar left..


Har precis klivit ur duschen och är fräschare än någonsin vill jag lova!
Packningen är också färdig och jag förväntar mig en eloge av er läsare för min minimala packning.. Pappa kommer ner med en tom väska på fredag.





Jag ska alltså för enkelhetens skull inte checka in något bagage eftersom jag måste vara snabb och hänka på SASpersonalen väl framme i New York, ska bo på samma hotell som dom och alltså också åka deras minibuss dit. Snabba puckar, hoppas verkligen att allt går bra och att amerikanerna släpper in mig!

Som ni ser hänger datorn med, vet dock inte hur det ser ut med internet fram tills på fredag, därefter garanterar jag ett livtecken i alla fall!


Så, nu är bara frågan. Vara uppe skitlänge, vakna skittidigt eller sova hela natten? Klockan är nämligen mitt på dagen när vi kommer fram (21.00 här hemma) och man vill ju inte gå och lägga sig det första man gör. Sova på planet vore ju det ultimata men eftersom jag inte har någon aning om jag ens får ett vanligt säte så är det frågan.. What to do?


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback