Arl



Lite otålig är man ju när man ska sitta och vänta på ett samtal såhär, antingen är det okej och jag har i alla fall en chans att komma med flyget i morgon, eller så är det bara att ge upp och förhoppningsvis komma med på fredag..
Har jag en chans att komma med i morgon så är det full fart mot Arlanda som gäller snarast, där ska fixas och donas med en helvetes massa saker. Lite stressigt, sen måste jag hinna med att åka förbi Jennika och fylla i en blankett, utan den kommer man inte in i landet.





Sen det där medarbetarsamtalet ligger och gnager i bakhuvudet, klockan 15.00 är det dags. Sjukt nervös! Som sagt, hatar alla sorters seriösa samtal, inte blir det bättre av att det denna gång är med chefen. Men, jag bör inte ha någonting att vara nervös över egentligen..
Vilken jävla dag..


Jag väntar..



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: jill

lycka till på samtalet!!

2010-02-23 @ 12:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback