Bara massa dystert!



Baaaah, jag blir så jävla arg på mig själv!!
Resekassan har precis halverats och rätt mycket mer därtill, i detta läge ser det faktiskt ut som att det inte ens blir någon resa.. 
Var det så jävla mycket begärt att få komma bort en sväng?
Fan, ord kan inte beskriva min frustration.

Det flyter verkligen INTE på för mig, så långt är jag med iallafall..

Nu får det räcka med oväntade utgifter för i år, tack!!





Dessutom ska jag genomföra det årliga medarbetarsamtalet på jobbet i morgon. Dvs, en massa förberedelse. Jag vill inte! Hatar sånt, har alltid hatat diverse samtal som jag ska hålla, detta ska dessutom vara i minst 2 timmar (!!)


Aaah, jag spricker av dumma och irriterande känslor!!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: jill

men kimmen, varför kan du int eåka!? HATAR oxå oväntade utgifter!!!!!!!!!!!

Om du inte åker kanske jag får va med digf!? okej, inte lika kul, men alltid nåt =)

2010-02-22 @ 20:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback