I´m bright!


Hej och hå..
Känns som att dagen har hållt på i en evighet men det kanske inte är så konstigt med tanke på att sömntimmarna inatt kan räknas på en hand.
"vem är du? Tydligen en skugga av ingenting, fuck you!", tack för den btw!
Konstigt hur man kan bli svartmålad sådär utan anledning, men har man inte respekt för någon så är man kanske kapabel till vad som helst antar jag?
Skit samma, det där är ingenting jag kommer lägga energi på framöver.


Idag har det stånkats på jobbet, trött och förkyld men vad gör det om 100 år?!
Nu tänker jag iaf dra på lite musik och öppna en öl, för det är jag faktiskt värd tycker jag!! Lite positiv energi innan det är dags för sängen, alltid fint!






Spendrups bright, helt klart bästa lightölen!
Varför känns det helt plötsligt så manligt och säga att man ska dricka en öl i sin ensamhet en torsdag?



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: så lite :D haha

2010-02-18 @ 20:50:37
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: Ankan

Helt rätt med en öl! Eller två går också bra. Jag har redan öppnat den andra :) För det är vi värda! hahaha

2010-02-18 @ 21:45:44
Postat av: Kim

Det blir nog en andra för mig med Ankan, som sagt, det är vi fan värda!!

2010-02-18 @ 22:09:07
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/
Postat av: Nina

vad är det för vidrig människa som säger något sånt? fy vilken hjärtlös en.

ta hand om dig vännen!!puss&kram<3//Nina

2010-02-18 @ 22:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback